Recenze (6)
Bourneovo ultimátum (2007)
Naivne, dejovo identicke opakujuce sa prvky, zbytocne dlhe a teda nudne, polka filmu je venovana zaberom utekajucich ludi po ulici, vzdialene mojej predstave o dobrom filme
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Filmovému tímu sa podarilo vytvoriť nový svet, ktorý Vás pohltí od začiatku až do konca. Spracovanie je takmer totožné s knižnou predlohou (čo sa o zvyšných dvoch pokračovaniach nanešťastie tvrdiť nedá). Kvalitu filmu zvyšujú vynikajúci soundtrack Howarda Shora.
Sedm statečných (1960)
Dejovo a dokonca miestami aj dialógovo film takmer plne inšpirovaný svojim japonským predchodcom Sedem samurajov (Shichinin no samurai) sa kvalitou ďaleko odlišuje od originálu, k horšiemu. Herecké výkony za veľa nestoja, dialógy nudné, okrem toho sú herci až nechutne upravení a zasypaní kilami makeupu.
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Cielené prispôsobovanie si vlastne vykonštruovanej pravdy na základe skresľovania a manipulácie s faktami hraničí takmer s propagandou. Toto nie je dokument.
Upíří deníky (2009) (seriál)
Herecké výkony slabé. Dej nudný a jasne predvídateľný od úplného začiatku prvej epizódy.
Stmívání (2008)
Takmer kompletne spracované podľa knižnej predlohy. Miestami s príliš do oči bijúcim make-upom. Sprievodná hudba k filmu rovnako aj lokalita natáčania sú veľmi vhodne vybraté.