Recenze (13)
Šílený Max (1979)
Tři hvězdičky už jen proto, že mi film hodně připomínal Fallout, který jsem hrál krátce před shlédnutím filmu :-)
71 fragmentů chronologie náhody (1994)
Filmy, kdy sledujeme osudy několika na sobě nezávislých postav, jejichž osudy se v jednom (či několika) okamžicích spojí, jsem viděl několik a opravdu je mám rád. Tento k nim, ale patřit určitě nebude. Přestože film trvá jen něco přes hodinu a půl, měl jsem opravdu nutkání ho několikrát vypnout. Možná je to intelektuální umění a já jsem úplný buran, ale koukat 5 minut na to, jak jeden z hlavních hrdinů odpaluje ping-pongové míčky.....
Baader Meinhof Komplex (2008)
Skvělé, brutální a zatraceně aktuální...
Kronika mutantů (2008)
Trochu neznámý film podle známé hry. Bohužel asi autoři zvolili název jen kvůli reklamě a prezentaci snímku, protože film s hrou nemá příliš společného - jen názvy válčících stran. Film je natočen v (mně) sympatickém komiksovém stylu se sympatickými "hellboyovskými" herci Ronem Pearlmanem a Annou Walton.
U mě dobrý (2008)
Dannyho parťáci po česku s příjemně melancholickou atmosférou.
Čert ví proč (2003)
3 hvězdičky za čerta a princeznu :-)
Klíč (2005)
Přesně typ horroru, který mám rád. Žádné potoky krve, jen přesně dávkované napětí. Za pointu hvězdičku navíc - byla opravdu skvělá.
Ti druzí (2001)
Film, který k budování strašidelné atmosféry nepotřebuje potoky krve nebo laciné lekačky a přesto skvělé dávkovanými porcemi napětí dosahuje v divákovi pocit stísněnosti po celou dobu promítání. A skvělá pointa na závěr!!!
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Skvělý "ukecaný" seriál. Navíc má hlavní postava ráda filmy stejně jako já :-)
Happy End (1967)
Geniální, originální a především na české poměry netradiční film.