Recenze (373)
Všude dobře, proč být doma (2009)
O stromu ,rodícím najednou ,různé druhy ovoce.
I Love You Phillip Morris (2009)
I love You Jim&Ewan :-)
O kapitalismu s láskou (2009)
Taky slušná propaganda ;)
Poslední traper (2004)
dokumentární část za ***** , hrané pasáže * ;)
Prokletý ostrov (2010)
Jaký člověk je, pozná, až když jde o všechno .( někdy :) )
Samaritánka (2004)
Všechny barvy korejského podzimu .
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
I holubí trus má své vášnivé obdivovatele .
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Říct pravdu, je vždy pěkná blbost . :)
Donnie Darko (2001)
S úsměvem na rtu vstříc nevyhnutelnému ;)
Brazil (1985)
Co takhle trochu nekrofilie ? :D