Recenze (373)
Přízračný svět (2001)
a vo tom to je ;)?, jak moc si život ulehčovat .........
Harold a Maude (1971)
tohle vás v klidu rozhodně nenechá :D
Smrt čeká všude (2008)
A pak ,že to ženy neumí ;)
Venkovský učitel (2008)
Nějak nejsem schopen uvěřit , to chování hlavních postav.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
to je ten zdravější přístup k realitě ;)
Charly (1968)
je to slušné ale kniha vás roztrhá :)
Bruno (2009)
:)
Hanebný pancharti (2009)
Jak jednoduché a prosté , ale umí to jen málo kdo .
Dveře v podlaze (2004)
nikdo netuší, co ho za dveřmi čeká
Californication (2007) (seriál)
tohle je mnohem pravdivější, než x akta :D