Recenze (373)
Angel Heart (1987)
kdo hledá ,najde ?
Je těžké být Bohem (1989)
taky bych neodolal
Zmatená duše (2007)
pro ostatní zmatená , pro mně standartní
Dvojí hra (2009)
více důvěry vážně nemohu dát
Apocalypto (2006)
ldálvz alecod ot lem a , (doowyloh an ) tkejorp ýnžávdo ej otpylacopa
Kluci nepláčou (1999)
....ale pláčou, jen to neumějí přiznat druhým ...........
District 9 (2009)
i kočky by kupovaly whiskas
Stalker (1979)
Piknik se Tarkovskému vydařil , bráchové by mněli radost .
Čas (2006)
lidi neví co od vztahu vlastně chtít , a nedají pokoj, dokud toho nedosáhnou ............
Luk (2005)
Zen a umění lukostřelby