Recenze (926)
Charles - osud prince (2012) (TV film)
Decentně natočený dokument o Charlesovi a okrajově i o zbytku královské rodiny. Británii mám moc rád a na tohle se mi prostě perfetkně koukalo. Ale jelikož nejsem historik a spoustu toho o královské rodině nevím, nejsem si jistý jak moc objektivní a jak moc bulvarizující tento dokument je. Já jsem měl občas pocit, že ne všechno je tak jak se nám snaží dokument namluvit.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Rodrigézova ujetá tuctovka...
Z pekla štěstí (1999)
Odpornost a nechutnost. 100 ran bičem každému "Troškovi" co chce prznit naše krásné české pohádky.
Nebojsa (1988)
Jedna z nejpodceňovanějších pohádek. Sice to asi chápu a navíc pohádky jsou velice subjektivní záležitost, ale já tuhle mám velice rád a když hraje o Vánocích v telce tak jsem moc rád.
Nesmrtelná teta (1993)
Když jsem byl menší, tak jsem to měl radši než teď. K mým Vánocům patří, ale není to uplně taková ta oblíbená pohádková topka. Každopádně tahle pohádka ještě pořád spadá do těch "starších" povedenějších a určitě si ji pustím raději než ty dnešní pseudopohádky.
Popelka (1969) (TV film)
Krásná pohádka. Mám rád jak tuhle, tak Tři oříšky pro Popelku s Šafránkovou. Každá má něco do sebe a obě umí krásně vyplnit Vánoce.
Narcis: Příběh chlapce, co si málem zlomil srdce (2011) (studentský film)
Vynikající kraťas s pěknou hudbou i zajímavým námětem, ale proč mám pocit, že se v české produkci zastavil čas.
Soudní vyšetřovatelé (2004) (seriál)
Upřímně? ...docela slušná nuda. Mě to přišlo jako kdybych hleděl na nějakou tu přiblblou seriálovou kriminálku a to především kvůli těm pitomým video rekonstrukcím, které tady byly opravdu zbytečné.
Králové ro(c)ku (2006)
Tenhle film je jedinečný, ale se School of Rock to nejde srovnávat. Je to zábava, ale tuctová. Tohle je přesně typ filmu, který není možné udržet jen na pár skvělých hláškách.
Anakonda (1997)
Kdo neviděl v 90. letech, jako by neviděl... Moje apartní vzpomínka z děctví na tenhle film je nepopsatelná, jinak je to docela odpad.