Recenze (208)
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Masaker. O čom film pojednáva tak to je čistý masaker. Na hlavičku všetci do jedného. Sa mi z toho spravilo vcelku nevoľno. Smutná realita.
Skyfall (2012)
Nehynúca klasika...
Šéf (2011) (seriál)
H.U.M.U.S.S.
Domek z karet (2013) (seriál)
Urobí sa Vám zľahka nevoľno...no možno aj trochu sťažka, ale výborné. Odporúčam na lačno.
Upstream Color (2013)
Čo si mám myslieť o takýchto filmoch?
Hon (2012)
Rodinné a komunitné dogmy na hrane priepasti a ukážka toho, že ľudia veria hlavne tomu, čomu sami chcú. Extrémne intenzívny film, ktorý by ste si nemali nechať ujsť.
Zločin (2011) (seriál)
Krimi jak brno. Dvadsaťšesť dielov (myslím) na vyriešenie jednej vraždy? Fakt haluz.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
It`s a sick world. Be a part of it!
Milosrdné lži (2010)
Mne osobne tento film ukazuje to, čo sa deje asi v každej generácii a v každom z nás. Sme pohltený vecami a vôbec si neuvedomujeme to, čo by malo byť primárne. Nie veci, ale my. A na tom by sme mali stavať.
Na dřeň (2012)
Juchú. Ďalší parádny kúsok od Audiarda.