Poslední recenze (41)
Úsvit (2023)
Připojuji se ke komentáři (Superpero). Filmové pojetí a zpracování podoby Svitu na skvělé úrovni a vynikající výkon Elišky Křenkové to vše za 5 hvězd. Bohužel neúprosná snaha o vměšování současných společenských témat do děje předválečného filmu kazí celkový dojem 1 hvězdným výkonem, ze kterého dávám výsledné 3.
The Gray Man (2022)
Vadilo mi použití prezentování pražských exteriérů za účelem navození iluze Berlína. Praha se asi musela velmi levně prodat, že filmaři šli touto cestou a nezvolili Berlín. Časové návaznosti jednotlivých scén byly velmi nereálné a do očí bijící. U některých scén jsem měl pocit, že sleduji "Komando" s Arnoldem. Než jako uvěřitelný akční thriller jsem měl pocit parodie.
Kapky (2022)
Film mě zaujal především svým poklidným plynutím s dobrými dialogy jednotlivých postav. Vzdáleně připomínající dialogy filmů od Tarantina. Herci pro mě dosud neznámí, avšak mile překvapili. Škoda samotného závěru, který kazí celkový dojem z filmu. Zatím celkových 47% není adekvátních k výsledku a osobně bych viděl hodnocení někde mezi 65-70%. Za mě 4 hvězdy