Recenze (11)
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Jako fanynka seriálu jsem velmi zklamaná :( .Nemělo to se seriálem,kromě hlavních hrdinů nic společného :( ...Chápu,že tento film byl natočen v roce 2008 a k mimozemským událostem ze seriálu mělo dojít až v roce 2012.Ale přesto tam mělo být něco o kolonizaci nastíněno.Takhle to byla jen samostatná kriminálka,kterých je tucty :(.Je vidět,že tenhle film se dělal jen pro peníze a ne od srdce :(.Napravili by to jedině,kdyby natočili odpovídající závěrečný film se vším všudy,co k seriálu patřilo.Tohle bylo nedůstojné vůči seriálu.
Stáhni mě do pekla (2009)
Pro mě jeden z nejzajímavějších hororů.Hodně lekaček a už kvůli tomu konci si zaslouží plný počet hvězdiček :-))
Nedívej se nahoru (2009)
Hrozný,ani jsem nedokoukala,pustila jsem rychloposuvem,abych se dobrala nějakého konce.A na konci jsem zjistila,že je to ještě větší kravina,než jsem si myslela:-D
Prolomit vlny (1996)
Kdysi před lety jsem tento film viděla na čt2 v rámci nějakých večerů klubu náročného diváka:-)),myslela jsem si,že to bude blbost,ale to co jsem viděla,mě naprosto nadchlo.Jeden z nejlepších filmů o lásce a sebeobětování.Brečela jsem ještě půl hodiny po skončení závěrečných titulků.Neskutečně silnej film.
Nic nás nerozdělí (2012)
Skvělé,dojemné-první 1/3 filmu úžasně zpracované scény příšerné tsunami:( a pak jen už 2/3 dojetí a slz.Popravdě nikdy bych nic podobného nechtěla prožít,musí to být trauma na celý život :(
Volání o pomoc (2007)
Úžasnej film,Sandler v úplně odlišné roli,než jsme zvyklí...fakt mě to dostalo a já probrečela několik kapesníků,dojemné,lidské,jedním slovem výborné :-)
Můj otec je šílenec (2012)
Sice už dávno nejsem náctiletá puberťačka...je mi přes 30 :-)),ale musím říct,že se mi tohle dost líbilo.Typickej Sandlerovskej film,trochu místy fekální humor.Ale mě to fakt pobavilo :-))
Muž v ohni (2004)
K tomuto filmu nemám co dodat,neuvěřitelnej,nadupanej a kdo si ho pustí nadabovanej,tak je u mě kulturní barbar:-)).V originále je naprostá lahůdka slyšet angličtinu,mexickou španělštinu a když na mostě křičí Dakota "Creasy" je to prostě nejvíc!!! :-))
Let’s Dance: Revolution (2012)
Skvělej taneční film,podle mě jeden z nejlepších.Sice jak to u těchto filmů bývá,příběh o ničem,ale přesto se tenhle dost liší od ostatních a to v úžasně propracovaných originálních tanečních číslech.Obzvlášt bych vyzdvihla scénu v Galerii.Mě film nadchl :-))
Probudím se včera (2012)
Na české poměry docela ucházející film,Mádl byl dost dobrej :D,místama docela vtipnej,ale bohužel to zazdil dost hloupý konec.Nebudu spoilerovat,ale myslím,že by se to dalo v klidu vymyslet jinak :-)