Poslední recenze (21)
Breakout (2007)
Otřelé, nicneříkající a k smrti nudné. Nejspíš bych se komentáře zdržela, ovšem vyústění tohohle nesmyslu (prošpikovaného zcestnými vsuvkami a zbztečnými scénami) bylo natolik stupidní, že mi nad tím zůstává rozum stát. A nejen rozum. I vlasy. Hrůzou. Takové filmy už prosím ne.
Cesta do fantazie (2001)
Za normálních okolností bych se tak vysokého hodnocení u japonského "animáku" nejspíš zdržela (není to můj šálek kakaa). Pravdou ale je, že originalitu a zajímavou myšlenku této pohádce odpárat nelze a proto ho řadím o stupínek výš, než jeho animované bráchy. Bavil mě, překvapil a hlavně dokázal udržet mou pozornost po celé dvě hodiny.
Čarodějův učeň (1977)
Lepší, než kdejaká dnešní pohádka. Podle mých zkušeností se film málokdy vyrovná knižní předloze, v tomto případě se ale jedná o výjimku potvrzující pravidlo. Zkrátka a dobře, pan Zeman talent nezapře. Nebo že by kouzla...?
Poslední deníček (1)
I´m always
so (un)sure