Recenze (967)
Uvnitř (2007)
Silný kafe i na mě... ALE - bát se určitě nebudete, napnutí pravděpodobně budete a oči budete odvracet prakticky neustále... něco jako sledovat pitvu živého člověka prováděnou nůžkami za chatrného osvětlení v ponurém domě... PS: Je krásné, že debilita vedlejších postav (aneb přišel jsem, abych byl zabit a nic mi v tom nezabrání) v leckterých žánrech nevadí :)
My děti ze stanice Zoo (1981)
Kniha je ale samozřejmě daleko působivější a vůbec lepší...Ale tvůrci udělali co mohli
Rejected (2000)
- "My spoon is too big... my spoon is too big...my spoon is too big...my spood is too big..." - "I´m a baňana!!!!" Jeden z nejlepších pointless vtipů, které jsem kdy viděl, už jen za něj si minimálně 4 zaslouží...
Smrtihlav (1998)
3 a půl za Director´s cut, originál jsem neviděl
Meet the Feebles (1989)
Neskutečná ujetost a rozhodně pro silné žaludky!!! Ale vem to mrož, něco takového se hned tak nevidí...
Star Trek (2009)
Čistých 70, ale jdu dolů, protože jsem dostal přesně to, co jsem očekával, že dostanu a ani ždibec jinak...Svižné, vtipné, energické a vlastně drobet hloupé, ale toho si ani nestačíte všimnout.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Jeden z těch filmů, na které vždy nevědomky léta čekám a který se poté zjeví kdoví odkud a udělá mi neskutečnou radost...
Postel (1998)
"Důležitej je začátek. Já třeba řeknu: Ještě jednou cekni a máš ji! - To žádná nevydrží a ty seš pak v právu. Ono se říká, že nemáš jít rovnou na ksicht, ale to já neuznávám, i když je fakt, že jí vždycky dovolím sundat si alespoň brejle. Pak jí čapnu a zleva, zprava! A ještě budeš kecat, ještě budeš kecat? Ne? Natáhnu ti jí, že se posereš! A hovno, druhý hovno! A ještě nějaký žvásty? Budou, nebudou? A žádný sraní, žádný sraní se starou paní!"
Tokio! (2008)
Gondry 4, Carax 5, Bong 3
Dobrý ročník (2006)
Ničím objevné, dějově téměř primitivní klišé...ale je to velmi uvolněné a proto vlastně neodolatelné....3,5 s tím, že s radostí a ve filmem způsobené pohodě zaokrouhlím nahoru...