Recenze (967)
Wallace a Gromit: Úžasné vynálezy (2002)
Wallacegromitovská kvalita zachována, navíc ten neodolatelně britský šarm... mno však je znáte :) bohužel jsou jednotlivé epizody příliš krátké :(
Zvrácený (2002)
Jediné, co Noé/režisér dokázal bylo, že Noé/kameraman umí přetvořit do zdánlivého smyslu i nejhloupější a nejzvrhlejší nápady Noého/scénáristy... Prázdná a zbytečná bublina...
10 minuta (2002)
opravdu velmi působivý a dobře natočený kraťas (snad až na hudbu, která mi nesedla, bez hudby by možná v tomto případě bylo lépe)... co všechno se asi stalo ve světě během těch deseti minut, co jsem ten film sledoval?
A.I. Umělá inteligence (2001)
Medvídek je vážně moc bezva :) Celé to má dobrou atmosféru, ale celému toho dost chybí... Herci+technická (tj. vizuální) stránka věci je super, ale když ono je to tak MOC sladké, až je to člověku líto... Mám na mysli poslední půl hodinu, pryč s ní, nemá tam co dělat, jen ruší celkový dojem... A charismatický Jude Law by si zasloužil více než nakonec dostane (samozřejmně jsou i maličkosti, tipu trapného vyvrcholení roboshow, ale forma vše jistí).
Cesta do fantazie (2001)
Hádejte co je hlaví předností filmu,který nese v českém překladu název cesta do fantazie? No samozřejmě že fantazie!!! Tentokrát ovšem z její bezpřehosti padá čelist až na podlahu... Jeden z těch kouzelných filmů, kvůli kterým by mělo existovat šestihvězdičkové hodnocení.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Přiznejme si, to, že je to moc pěkně natočené (po technické stránce se nedá ani pípnout) nedělá z téhle "agitky" něco víc...
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Velmi příjemný polistopadový seriál, který ještě trochu zavání sentimentem, který si nehraje na co nemá, ví přesně co cjhce a jde si za tím... Mě to stačí a doufám, že se stane další "televizní stálicí"... PS. : Řeč je samozřejmě o první "sérii"...
Dannyho parťáci (2001)
Svižné, vtipné, zábavné, jednoduché... ale stojí za to.
Donnie Darko (2001)
Formálně zajímavé, ale jinak mi to celé přišlo jako když si zastydlý puberťák vylévá své mindráky ze střední školy... ale zase tak činí celkem zajímavým způsobem, to je pravda :) V sedmnácti by se mi to líbilo podstatně víc...
Drsňák (2001)
Co se nám to proboha pan autor snaží namluvit?!!! Titulní "drsňák" je odporný nebezpečný sociopat, kterého jsem bezděky musel nenávidět už od jeho prvního zjevení se v první vteřině filmu.. Navíc je z každého políčka filmu cítit křečovitá snahy honby za efektem, která měla pravděpodobně změnit "nic" na "umění"... Celý film mě ale nechal citově více než chladným, a nebyla chvíle, kdy bych nepřemýšlel nad vykalkulovaností viděného...