Recenze (742)
Good Old Czechs (2022)
Kdyby se mi chtělo něco vytknout, tak řeknu, že voiceoveru místy nebylo rozumět, ale nic se mi vytýkat nechce. Po letech film, na který jdu do kina víckrát.
Ruka, která se dotýká paže (2022)
Zábavný sestřih. Pointu si holt dosaď každý sám.
Baldachýn (2021)
Obávám se, že i já jsem zažila zajímavější vztahy, a to ani nebyly "polyamorfní" (což je hezké slovo, i když možná není úplně správně).
Léto s gentlemanem (2019)
Ono to mělo docela nakročeno ke geniálně absurdní grotesce. Ale chtělo to více bublin a méně laskavého násilí. Takhle jen zděšení střídá lítost.
Teroristka (2019)
Nemůžu říct, že jsem se nesmála. Smála jsem se dokonce docela dost – vtipným hercům ve vtipných situacích. Ovšem jako celek je Teroristka spíš odpudivá. Když si dělám z něčeho šoufky, poněvadž je to úplně choré, opravdu nad tímtéž nechci vzápětí spiklenecky pomrkávat nebo se dojímat, jak mě k tomu tento film opakovaně nutil. Je mi z toho fakt úzko.
Univerzity a svoboda (2019)
Bez toho autorova mučednictví by to bývalo bylo lepší.
365 dní, také známých jako jeden rok (2019)
Pro Bondarčukovy obsese mám dost pochopení, nicméně tento film je více dílem kutila než cinefila a na velkém plátně nevypadal dobře.
Důvěrný nepřítel (2018)
Docela zábavné. Docela.
Jan Palach (2018)
Od premiéry na LFŠ s choromyslným dovětkem RS už jsem stihla trochu vychladnout, ale film se mi pořád příčí. Opatrně a bez emocí konstruovaný Palach na jednoduchém retro pozadí nepůsobí ani tak realisticky a civilně, jako spíš nesoudržně a ploše.