Recenze (426)
ČTTV (2015) (pořad)
Pro mne osobně výtečný návrat "českosodovského" Čtvrtníčka....možná vařeno ze stále té a samé polévky,ale pořád to funguje a pořád to Petrovi věřím a hlavně výborně mě vždy pobaví!...Jen tak dál!!!
Mroží muž (2014)
Trochu mi to pripomelo Lidskou stonozku,ale s mrozem....ale chybi mi ta klasicka filmarina K.Smitha
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Nadprůměrně jsem si tuto rodinku oblíbil :-)
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Útok na Coruscant (2014) (TV film)
5* za opravdu výborné humorné scénky...nem§žu se zbavit pocitu,že cela New Yoda chronicles se prostě povedla :)
300: Vzestup říše (2014)
Pro mne osobně velké zklamání...takový guláš bez koření oproti Leonidasovi nesrovnatelné...viděno v novém cinema premiere 3D a stejně to nazachránilo ....ani o bod navíc prostě dát nemohu.
Chuckyho kletba (2013)
Konečně návrat toho Chuckyho kterého pamatuji :)
Scary Movie 5 (2013)
Bohužel nejhorší díl...
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
...prostě prostá nostalgie....mé obrázky oživly dostali hlas a já byl spokojený :)
Raubíř Ralf (2012)
!!!:)=%>! super!
Černobylské deníky (2012)
není to taková tragédie jako tehdy v Černobylu,ale žádná sláva se zde nekoná....pár dobrých momentů a dokukáno pouze s pocitem,jaké kamerové záběry Pripjaťi kameraman ještě nabídne.