Recenze (304)
Chained (2012)
Velice zajímavý film, který se zprvu tak vůbec nejeví. Malý kluk i přes děsivé dětství vyrostl v hodného dospívajícího muže.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Hm, žádný happyend.
Vlčí mládě (2011) (seriál)
1.série průměrná a dějové situace jsou občas velmi lehce předvídatelné. Dala jsem tomu ale šanci a docela se to vyplatilo. V 2.sérii se to hezky rozjede a člověk se i těší na další díl. Pěkně je to otevřeno pro 3.řadu, na kterou jsem hodně zvědavá.
Válka nevěst (2009)
No dopadlo to přesně tak, jak si na začátku člověk myslel. Nic světoborného.
Navždy spolu (2012)
Čekala jsem, že si nakonec vzpomene, ale i tak to bylo milé.
Obří ještěr Hyla (1959)
Ten sladký konec...
Skeleton Man (2004) (TV film)
Tak to je hodně drsná blbost!
7 pod nulou (2012)
Vykrádačka několika filmů, tohle už snad nikoho asi ani nebaví.
Leviathan (1989)
Vetřelec už tu jednou byl.
Jack a Jill (2011)
Kolik ti za to dali, Ale???