Recenze (475)
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Zatím jednoznačně nejlepší díl. Je poměrně dost temně laděn a v některých sekvencích se hodně přiblíži LOTRovi. Cuaron ukázal své mistrovství v celé kráse.
Červené barety (2003) (seriál)
Povedený seriál, který není nijak složitý, ale je velmi zručně natočen, navíc poměrně solidní herci.
Červené barety (2001) (TV film)
Velmi povedená krimi z vojenského prostředí, která mi docela přirostrla k srdci.
Holky to chtěj taky (2001)
Poměrně slušná teenegerovská komedie, která není nijak složitá, příjemně vám uteče.
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Zlatý prci prci prcičky, tohle opravdu ne.
Příliš jednoduché (1998)
Na to o čem film má být, tak je to dobře odvedená práce. Zajímavý střih, trošku ujetější humor. Nenadchne, ale ani nezklame.
Kill Bill 2 (2004)
To je Tarantino, kterého známe. Po dobré, ale mírně rozpačité jedničce přichází druhý díl, který nevypadá jako pokračování, ale jako úplně nový film. Ubyly bojové scény, dozvídáme se více o hlavní hrdince o Billovi a o jejich citech, pocitech a zvrácenostech. Je možná škoda, že Tarantino Kill Billa rozdělil, už kvůli té rozdílnosti obou dílů. Jako v jedničce vynikající hudba. Prostě další parádička od filmového magora.
Nebezpečné hry (1998)
Poměrně zajímavý nápad, který je založen na neustálých dějových zvratech, že těsně před koncem už si nejste jisti vůbec ničím. V podstatě mezi hlavními hrdiny není žádný klaďas. Povedená práce
Shrek 2 (2004)
Výborný, vtipný, inteligentní snímek, ale už to není taková bomba jako první díl, občas docela nudné pasáže.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Velmi povedený snímek, kterému bych dal klidně plné hodnocení, ale to bych nesměl znát předešlé dva díly. Dobrá akce, dobré hlášky, nelze nic moc vytknout.