Recenze (197)
Agora (2009)
Nádherný a strhující snímek, jehož krása tkví v každičkém okamžiku děje toužícího v člověku probudit touhu po vědění...
13. komnata - 13. komnata Miroslavy Němcové (2011) (epizoda)
Snad příliš obsáhle, a proto zároveň v některých chvílích poněkud povrchní... Ovšem, paní Němcová je autorita.
13. komnata - 13. komnata Hany Andronikové (2011) (epizoda)
Snad poněkud rozpačitá zpověď jedné, v dnešní době již uznávané, české spisovatelky... Ovšem mně se líbila!
Čas, který zbývá (2005)
Nádherná hudba, strhující herecké výkony, dokonalý scénář i režie. Jen škoda oněch nemístných scén homosexuálního styku...
Zombieland (2009)
Ne, teď vážně. To byl film?
To všechno z lásky... (2004) (TV film)
Syrové, reálné a mrazivé... (Více slov není tento komentář hoden.)
Náš čas vypršel (2004)
O.K. Takže, kde začít? Nejspíše se budu opakovat, ovšem z čeho by jeden režisér stvořil dvouhodinový film, jiný natěsná do patnácti famózních minut. Kevin Pollak si svou roli užil se vším všudy a co si budeme vyprávět, i ostatní svou práci, jak se říká, neodflákli. Jednoduše, toto bych si dokázala pouštět znova a znova znova...
Poločas rozpadu Timofeje Berezina (2006)
Hluboké drama, jehož komediální nitro nepůsobilo ani chvíli nemístně. Pouze tleskám hereckému ztvárnění všech postav a především výkonu Paddy Considina.
Camino (2008)
Opouští mne dar rozeznávat čas, ztrácím se a pouze píši...
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
Brilantní koncert nesoucí se v duchu jednoho vyjímečného génia...