Recenze (1 056)
Je to možné? (2000) (pořad)
+5 za nášho Borata z TV Orava.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Nechápem, čo majú a mali vždy všetci proti Bičanovi. Ja som ho na rozdiel od Pročka mal rád, bol presne medzi tou hranicou vtipnosti a trápnosti, niečo ako Duro Mokrý, ktorý bol zas ale odvážnejší a často to prestrelil...
Slovensko hľadá SuperStar (2004) (pořad)
Prvá séria na STV bola skvelá, potom to už je zbytočné komentovať...
Maxihra (1997) (pořad)
Milan25: 65 95 68 36 asi, alebo to je niekam inam? :D
Fighter (2010)
Veľmi kvalitne natočená dráma z prostredia boxu, perfektný soundtrack a kamera. Neskutočne som obidvom bratom fandil. Nemyslím si, že by Bale predbehol Wahlberga, myslím, že obidvaja podávajú rovnaký herecký výkon, teda absolútne skvelý. Síce to nemá na klasiky Milion Dolar Baby, Zúriaci býk alebo Rocky, ale aj tak je to slabších 5*. "Dicky, pozri sa aký je namakaný, on nevyzerá, že by práve zliezol z gauča. Ak áno, tak chcem kurva taký gauč tiež." 9/10
Muž na Měsíci (1999)
Krásne, milé, vtipné, smutné a geniálna pesnička od mojích obľúbencov R.E.M 9/10
Americká krása (1999)
Síce prvoplánový, azda viac ako Forrest Gump, ale aj tak jeden z najlepších...10/10
Matrix (1999)
Absolútna klasika, ktorá bola naštastie natočená v časoch, kedy všetkým nedrbalo z 3d, pretože by bola natočená, aby zaujala 3d a nie aby zaujala... Škoda pokračovaní, mal zostať len Matrix, absolútný kráľ sci-fi všetkých čias, aj keď mu 12 opíc po každom vzhliadnutí u mňa šliape na chrbát. A hneď si aj idem pustiť Wake Up od RATM...10/10
60 sekund (2000)
Ničím výnimočný, ale pre mna silno nostalgický film, ktorý má ten najlepší soundtrack na svete.
Kluci nepláčou (1999)
Veľmi silný film, Hilary Swank podala svoj životný výkon.