Recenze (1 056)
Východní přísliby (2007)
Drsnýfilm, presne tak, ako to mám rád. Bez okolkov, všetko do seba zapadá ako švajčiarske hodinky. Skvelý výber hercov, skvelá réžia, jeden z najlepších filmov posledných rokov.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Dokonale to vystihuje jedno slovo : "nostalgické", a je mi ľúto mojích hračiek, nech už sú kdekoľvek.
500 dní se Summer (2009)
Tvrdé, úprimné a krásne nahlas povedané. Uplne najlepší romantický film, aký som kedy videl.
Dokonalý trik (2006)
Majstrovské dielo, ktoré si vychutnáte hlavne po viac pozretiach / ako ja/. 9/10
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Dementná japonská zábava, ako sa patrí, dal by som aj 50 hviedzičiek.
Pokémon (1997) (seriál)
Ale pozrimeže, samý moralista. Veľmi ma zarazilo, že sa seriál môjho detstva /+detstva milionov a milionov daľších, teraz tak 18 až 22- ročných / nachádza medzi 200 najhoršími seriálmi všetkých čias. Nezarazilo ma to, nasralo ma to!! NASRALO!! :D PS: idem si pustiť zopár častí, zaspomínať a možno si potom pustím aj Madeja, ferarii, ako sa moje dievča zatvári, možno sa bude kráááásne červenať....
Motýlek (1973)
Jedna, dva, tri, štyri, päť...pať hviezdičiek.
Pravidla vášně (2002)
Čakal som dalšiu stupídnu teen komédiu, dostal som film bez zábran, plný originálnych nápadov, geniálnej hudby a skvelých hereckých výkonov / napriek tomu Ian Somerhalder, teraz známy hlavne z Lost, jasne dominuje/. Subjektívnych 5 hviezdičiek. PS: najlepšia časť filmu je europsky zostrih, proste geniálne...
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
8.3.2010- posledný film z top 10 na csfd, ktorý som videl. Všetkým som dal plné hodnotenie, a neváhal som ani pri jednom. Sú tu tie najväčšie filmové klasiky, najslabší však z tejto desiny je podľa mňa aktuálny víťaz / Shawshank/.
Fargo (1996)
Mierne nemainstreamové dielo od jedných, momentálne z najlepších režisérov na svete. Malý, "legračný" Steve Buscemi, neustále sa napchávajúca Frances McDormand, William H. Macy so svojím trpiacim, pesimistických a znechuteným výrazom v tvári, a blondiak Peter Stormare s cigaretou v ústach. Zima, depresia, sarkazmus a absurdita, tichá a podmanivá hudba, postupne zrýchlujúci dej, dokument o lykožrútoch a hokej v telke. Geniálne dielo, ktoré nie je pre každého...koniec koncov ako všetky Coenovské filmy, radšej mám už iba Big Lebowského. 9,5/10