Recenze (31)
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Nesmysl. Oslava spratka, zápletka i děj hodné průměrného Američana. Za mě hodně ubohé.
Zoo (2022) (seriál)
Soudce by měl ze seriálu zmizet. Je to jednoznačně nejhorší postava seriálu.
Probudím se včera (2012)
Velice slabé. Nedotažený scénář a hlavně neskutečně trapný product placement!
Nesnesitelná krutost (2003)
Je to barevné, hýbe se to a... není to na pokračování. Naštěstí.
Bohemian Rhapsody (2018)
Nic moc.
Jan Palach (2018)
Jako součást propagandy vynikající. Jako skutečnost primitivní, labilní a laciné. Nemocného člověka "film" idealizuje jako kdysi toho standardizovaného člověka - dělníka, rolníka, soudruha, revolucionáře...
Sám doma (1990)
Za mě nechutnost. Rozmazlený spratek, nesmyslná idiocie zlodějů, jednoduchý a nelogický děj. Odpad.
Kmotr (1972)
Nic moc. Zdlouhavá nuda.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Slabota, hnus, zklamání. Snad jen Divoký anděl může být nudnější.
Mallory (2015)
Slabota, nic nového. Stále stejná Třeštíková. Protizemanovská agitace jí jde mnohem lépe než dokumenty.