Recenze (283)
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Příšernost tohoto filmu překoná jen jediná věc - jeho dementnost...
Lepší už to nebude (1997)
Pamatuji se, že tenkrát jsme byli v Lucerně tři - já a dvě důchodkyně. A všichni jsme si tenhle film báječně užili...
Teletubbies (1997) (seriál)
Nula nebo pět? Dneska pět, zítra - kdo ví?
Zločiny a poklesky (1989)
Výborný Allen s vynikajícím Aldou...
Pinocchio (2002)
Celou dobu jsem přemýšlel, jestli jsem si něco šlehnul já nebo Benigni. Byl to Ital.
Pohotovost (1994) (seriál)
Stále jeden z nejlepších seriálů co znám.
Matrix Reloaded (2003)
Ten film je opravdu vydařený, je překvapivě promyšlený a dialogy jsou vynalézavé a chytré (zejména ten s Architektem). Ovšem to vše se týká matrixovské části filmu. Část odehrávající se v Zionu je podstatně patetičtější, nudnější a dle mého hodně zbytečná. Přesto dávám pět hvězdiček, protože když jsem odcházel z kina, po dlouhé době jsem zažil ten pocit - teď jsem viděl něco úžasného...
Město bohů (2002)
Minimálně velmi zajímavé.
Muži v bílém (1998) (TV film)
Neznám slovo, které by vístižně popisovalo demenci a idiocii, jakou tento film prezentuje.
Stvořeni pro lásku (2000)
Krásný film, neuvěřitelná kamera.