Recenze (16)
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
první dva díly měli něco do sebe, ale odpusťte...tenhle byl poněkud suchý. Jak scénářem tak i kamerou...prostě ty dva byly supr:) Tím to nechci házet do žita a doufám, jestli bude pokračování, snad bude lepší:)))
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
neřadím se mezi fandy HP ani mezi jeho čtenáře, ale tento dil se Yatesovi opravdu povedl, jen nepochopím jedno...proč to k sakru rozdělili na dva díly?? a proč ten první utnou, zrovna když to začne být aspoň trochu napínavé..
Na doraz (2010)
Další kvalitní filmík s Robertem!!!je to prostě borec:DD
Kajínek (2010)
no až na to že ve filmu bylo pár detailů, které v té době vůbec nebyly ( moderní noťas, dotykový mobilní telefon, moderní Volvo a na něm nové typy spzetek,... ) si myslím že se jim povedl a Jákl může být na sebe opravdu hrdý:)
Pouta války (2004)
další film co by byl znehodnocen dabingem!! viděl jsem ho v Korejštině s anglickými tytulky. A na konci i slza ukápla, když se bratři po letech shledáji :(
Nějak se to komplikuje (2009)
jak lze zakomplikovat porozvodové období ještě více než je?? meryl to dokázala!! a dost se ji to povedlo...jen jsem koukal co dokáže udělat jeden páv kombinovaná s přestavbou domu:)
Love and Dance (2009)
dost dobrý polský výtvor, kdyby tam nebyla slyšet polština a architektutura nepřipomínali evropu...možná bych i řekl že to přišlo ze států=D Piękny romantyczny film, tylko więcej takich jak ten!
District 9 (2009)
První film co Neill Blomkamp uvedl na česká plátna a není pochyby o tom, že se mu vydařil!! Ať už scénou, či efekty. ( nejvíce se mi líbil malý "kreveťáček" hrající si před chatrčí :) Mohu říct, že celou dobu se mi zdálo, že sleduju reálný zaznam údálosti, který se podařil natočit odvážnému kameramanovi...tomuto filmu nelze nic vytknout, smekám.
Vyfič! (2009)
tak tenhle film si **** nepochybně zaslouží...a taky mi to malinko pomohlo dokopnout se k tomu koupit si brusle;) film měl pěkný děj a takové rodiče bych chtěl mít taky ( myslím když "otočili" a podpořili Bliss ;)) a tatík taky správnáckej :) a Drew Barrymore dokázala, že nejní jen dobrá herečka, ale taky i režisérka =D jen tak dál Drew...smekám před Tebou;)
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Už dost dlouho jsem se neválel smíchy pod stlem ( zamotaný v kabeláži ) při sledování chůvy. Maskéři se na Angele Lansbury / slepé tetě / a Emmě Thompson opravdu vyřádili:D je to opravdu pěkný kousek a což jsem vůbec nečekal!! já jsem klapala:DD