Recenze (33)
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Navrat Jediho som videl spoza vsetkych casti SW hadam najviac, mozno aj preto tak vysoke hodnotenie. Proste tento diel vo mne vzdy vyvola istu davku nostalgie, ked k tomu pripocitam este povodny dabing zo zaciatku 90tych rokov, proste uplne super zazitok. Po prichode SE verzie sa zazitok este zintenzivnuje. 5*
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Moja srdcovka dlhe, dlhe roky. Vsetko ostatne tu totiz povedane bolo a neoplati sa opakovat. Po prichode predlzenej verzie som slintal este viac a ked si clovek po nejakom case pusti povodny theatrical cut tak mu tam tie vynechane sceny aj chybaju :-/
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
Annihilation som videl pred niekolkymi rokmi a uz vtedy ma nejak prilis nezaujala ta deckost a celkova naivita, pred par tyzdnami som si ho chcel pozriet znovu, bohuzial moje nervy to nevydrzali a po zhruba 30 minutach som to musel vypnut. Tolko nelogickosti a prehranosti u hercov, to sa naozaj nedalo. Jedine co tento film deli od odpadu je obsadenie aspon dvoch postav z povodneho filmu a snaha priblizit sa hre. Takze 1 *