Recenze (548)
Tady to musí být (2011)
Krásný, to se Sorrentinovi vážně povedlo.
Mladý papež (2016) (seriál)
Jude Law je machr, kardinál státní sekretář liška podšitá, sestra Mery mě srala, Andrew holt skapal jak skapal, no a tak dále. Krásná řeč v Africe, klokan i manželka velitele Švýcarské gardy. Krásná kamera a ještě lepší muzika!
Severozápad (2013)
Až vyrostu, chci být jako Rolland Moeller.
360 (2011)
Perfektní, opět to teda trochu podlomilo moji důvěru v lidské pokolení, ale film se povedl. Největší radost mi udělal Rusák. Cha, a ta slovena zahrála kurvu opravdu skvěle.
Calibre (2018)
Tomu se řiká něco posrat. Musím říct, že napětí je stupňované mistrovsky, dobře to všeci zahráli, jen co je pravda. Skvělá podívaná. Přiznávám, že od půlky už jsem fandil Loganovi a spol.
Příchozí (2016)
Je hezké se v kině zasnít.....
Anthropoid (2016)
Jízda od začátku až do konce! Super....konečně to zas někdo natočil.
Sázka na nejistotu (2015)
No vida! to byl prima filmoš. Celou dobu jsem byl v napětí, hustý. A jednotlivé postavy obsáhly různé pohledy na věc, supr. To se mi moc líbilo.
Jack Strong (2014)
Dechberoucí...
Lví srdce (2013)
... scény soužití s bratrem a vlastním otcem neměly chybu, stejně jako hlášky skinheadů o babčiných úsporách a penězích na mlíko... Co na tom, že to bylo malinko neumělé.