Poslední recenze (900)
Bod obnovy (2023)
Zlatý Československý film skončil 30 rokov nazad. Od vtedy sa topíme v záplave nezmyselných reality show a hlúpych nekonečných seriálov. Od Bodu obnovy som podľa vyhlásených recenzií čakal zmenu. Zmenu, ktorá ale neprišla. Herecké výkony bez emócií, monotónne rozhovory, nedomyslená pointa a viditeľne chýbajúci rozpočet. Veľmi som sa prekonával, aby som dopozeral tento film dokonca a aj tak jediné, čo si z neho budem pamätať, je prázdny výraz Andrei Mohylovej. Jednu hviezdu dávam za snahu a odvahu.
Mladá dáma (2024)
Príjemná fantasy rozprávka pre dospelých. Príbeh s drakom neprináša nič prevratné či nové, ale Millie Bobby Brown celému filmu dodáva ten správny šmrnc. Damsel ponúka pekné temné prostredie, dostatok akcie a krvi, takže som z filmu sklamaný nebol.
Hlasy mrtvých (2023)
Aj keď sa nejedná o nič originálne, Baghead mal dobrú myšlienku, ktorá však nebola úplne dotiahnutá do konca. Atmosféra bola fajn, príbeh nenudil, no celkovo bol tento horor o poznanie horší ako austrálsky Talk to Me. A z neho čerpal práve najviac. Postavy boli až príliš chamtivé a hlúpe, čo ma celú dobu iritovalo. Slabšie 3 hviezdy.