Recenze (1 016)
Anděl smrti (1998)
Tenhle film se mi odjakživa moc líbil. Škoda otevřeného konce, je dobře, že se nikdo nepokusil natočit pokračování. Nebo ........ ?
Cizinec (2010)
Haló lidi, co je s Vámi ? Mě se to líbilo :-)
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Slusna prace - s vyjimkou poslednich dvaceti minut to ma svih a kvalitu. Proste dobra teamova prace.
Asteroid Kassandra (2009) (TV film)
No co rict - cloveku nezbyva nez se ptat : proc ? Pokud by se to totiz sestrihalo na 80 min, vyhodila se dejova linie hlavni hrdinky a sileneho policajta, mozna by se na to dalo po ocku koukat. Jinak je prekvapujici, ze se nastydej takhle kopirovat casto Drtiveho dopadu. To je na kriminal.
TRON: Legacy 3D (2010)
Mozna je to tim, ze nehraju pocitacove hry, nebo je ten film jenom pekne udelana sragora. Kazdopadne je to nesrozumitelny virtualni blabol. Jediny co me nadchlo, byli DaftPunk.
Vyšší zájem (1996)
Slusne, ale za priblblej konec hvezdu dolu
Armageddon (1998)
Willis je patetickej, Buscemi vtipnej, Thorton úchylnej a Affleck směšnej. Prostě klasika. Akorát to moc ndrží pohromadě, ale neštěstí stmeluje že :-). Nicméně jednou se to dá.
Za nepřátelskou linií (2001)
Až na konec slušný. Snad jedinej slušnej film Owena Wilsona. Gene Hackman nezvykle křečovitel, celý mu to nějak nesedí. Takže asi tak.
Smrtící temnota (2005)
Shit. Absolutni.
Malé dohazovačky (1995)
Slabsi Past na rodice. O hodne slabsi ......