Recenze (557)
Muž ve stínu (2010)
Atmoška dobrá, děj trochu předvídatelný.
Střela (1996)
Depka jak sviňa.
Milarepa (2006)
Druhého dílu se asi nedočkám :-)
Ať vejde ten pravý (2008)
Na scénu u bazénu si stojí za to počkat.
Angel Heart (1987)
Po letech už ne tak ohromující, jako "kdysi", ale víc než dobré.
Devil (2001)
Poetický svět s horovými prvky uprostřed zcela realistické přítomnosti.
Aragami (2003)
Bylo to dobrý, ale už bylo pozdě.
Smrtící úder (2008)
Já bych zas tak přísná nebyla. Dokoukala jsem to v pohodě do konce a Rourke byl vynikající.
Anna v přední linii (2008)
Při sledování takových filmů si vždy uvědomím, jak marná existence jsem.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Pro mě úděsné, úděsné, úděsné. A nepředstavitelně nudné. Nasrat.