Recenze (402)
Hořící keř (2013) (TV film)
1. díl 90%, 2. díl 85% a 3. díl 90% Kdyby byly všechny české seriály/minisérie takovéhle kvality, tak by se na tu televizi koukalo hned jinak.
Hospoda (1996) (seriál)
Ožrale nepůsobí jen herci, ale i celý seriál... Tak trochu vrávorá sem a tam...
Hotel Rwanda (2004)
Nejlepší by bylo, kdyby tenhle film nikdy nevznikl. Proč? Protože by se neodehrály hrůzy ve Rwandě a tudíž by nikdo nikdy nemusel nic natáčet. Ale když už se tedy tento konflikt stal, tak natočen byl parádně. Na pět hvězdiček to není, prostě mi něco chybí, ale na čtyři jako vyšité. :)
Hra (1997)
Bravo, bravo, bravo. S mohutným očekáváním jsem sledoval poslední minuty filmu, abych se konečně dozvěděl, jak to opravdu je. Abych se přiznal - z počátku jsem si myslel, že to je jen nápad, jak někoho vystresovat. Časem mi však bylo jasné, že se přitvrzuje a že to nebude jen tak nějaká "hra". Avšak závěr všechno překroutil tak mocně, že jsem jen mohl vzdychnout: "Oooh" a ještě jednou "Aaach". Geniální zmatení diváka :)
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Dojemný příběh dvou chlapců z různých stran plotu, různých stran války a různých osudů. Bez krve, násilí, ale přesto velmi kvalitní a přesvědčivý snímek.
Chlapi sobě (2004) (seriál)
Typicky chlapské vtípky a hlášky, ale mně se to líbí, i když jsem nikdy nebyl na teenagerovské sitcomy :)
Chobotnička (1983)
Pro mě nejslabší Bond vůbec. Bez nápadu, toporné, ničím nepřekvapující...
Chuck (2007) (seriál)
Chuck si mě získal svou přirozeností. Seriál brouzdá do všech možných žánrů (komediální, akční, špionážní, "relationships series", dramatický) a předvádí je divákovi v plné kráse s neustálým nadhledem, který je hlavním postavám běžný. Ze začátku jsem například nesnášel Morgana, ale po shlédnutí 3. řady jsem změnil názor a začal jsem ho mít rád. Casey, to je kapitola sama pro sebe. Nerudný, zachmuřený plukovník, který se skrývá za neprostupnou slupkou, ovšem dokáže projevit své srdce. Dokáže pomoci přátelům, dokáže projevit lidskost. Sarah je obdivuhodně krásná, její role je mi strašně sympatická. Opravdu skvěle vybraná postava, která tak úžasně vypadá vedle Chucka. Chuck Bartowski, hlavní postava, trochu nešika, trochu světový agent, ale hlavně normální člověk. A to je to hlavní, Chuck má i normální problémy a to mění seriál každým okamžikem. Jen tak dál! Chuck patří mezi mé nejoblíbenější seriály a já se těším na další řady. PS: hudba je v Chuckovi také skvěle udělaná. Finále - jsem rád, že neskončilo totálním happyendem. Never forget!
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Opět se potvrdilo, že HBO válí v navozování autenticity doby. Americká prohibice je tu skvěle zobrazená, kostýmy, interiéry i exteriéry působí věrohodně, hudba je stylová. Postavy jsou výborné, ať už můj oblíbenec Jimmy Darmody nebo Nucky, Eli, Margaret, Chalky, Gyp, van Alden, Al Capone a další. Takže jediný problém, který jsem s Boardwalk Empire měl, byla repetitivnost jednotlivých řad a jejich příběhů. Třebaže dochází k zavádění nových postav či k novým střetům mezi mafiány, de facto se celý seriál točí kolem stejných věcí pořád dokola. Pašování alkoholu, boj o moc, konflikty mezi mafiány. To se dá sledovat dvě, tři řady. Při čtvrté už vás to ničím nepřekvapí a popáté si říkáte, že je toho příliš. Chápu, že scénáristé měli do určité míry vymezené pole působnosti, přesto si tuhle poznámku neodpustím.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Pro mě osobně nejslabší díl celé ságy... Což ovšem neznamená, že je to špatný film, to rozhodně ne!