Recenze (570)
Šíleně smutná princezna (1968)
Klasická pohádka s prvky moderny,které nijak nezastiňují pohádkovost tohoto filmíku.Skvělé herecké obsazení(a to nemyslím Vaška a Helenu) no a ty nezapomenutelné písničky-které se staly hity-není co jiného dodat-je to za 5*.
Dívka na koštěti (1971)
A proč ti vadí že je tvůj tatínek králík?-No takových ujetých hlášek je tady v tom filmíku přehršel a na dobu ve které vznikal je to perfektní pohádkový příběh se zajímavým námětem.Kdo neskoukal,prohloupil.
Ať žije nebožtík (1935)
Kmedie na jedničku.Takových je už dnes málo.
Robin Hood: Za Sherwoodským lesem (2009) (TV film)
Velmi nerada dávám negativní hodnocení,leč tadydle u tohoto filmíku nelze dát nic jiného než odpad.Jakási slátanina klasiky a sci-fi,bohužel velmi nepodařená.
Sucker Punch (2011)
Tak todlenc už nikdy více.Život sice není vždycky fér,ale prožít své problémy ve snění je békovina.Prvních 10´jde ještě zkoukat,leč dále je to pouze utrpení.
Kocour v botách (2009)
Francouzské filmíky moc nemusím,tedy pokud se nejedná o ty historické,no a pohádky jako je tadle už vůbec ne.
Kocour v botách (1958)
Jedno z nejstarších a podle mého i nejlépe zpracovaných dílek na todle téma.Dokonce i efekty jsou ,na tehdejší dobu,hodně koukatelné .Komukoliv,kdo se k tomuto filmíku dostane,jej velmi vřele doporučím.Škoda jen,že nejde(alespoň prozatím) sehnat .
Věk draků (2011)
Tak todlenc je obrovské zklamání.Filmík,který nedoporučuji nikomu,kdo se nechce hořce zklamat.Podoba s předlohou je nijaká a má asi nalákat koukatele,takže D.Glover je jediné,co stojí za pokuk.
Rodinné sídlo (1992)
Mám ráda filmíky prodýchnuté staroanglikánskou dobou,spoustou čaje a přesným vymezováním třídního postavení,se spoustou konverzačních fines.Ač je v tomto příběhu obsazena spousta hereckých celebrit,neuchvátil mě tolik jako jiné s podobným námětem a myslím že Ivory má na víc.
Zlatá číše (2000)
Po přečtení o obsazení filmíku jsem čekala hodně solidní zážitek.ÓÓÓ jak sem se zklamala.Jediné co se povedlo,bylo závěrečné morální poselství.