Recenze (495)
Creepshow (1982)
Celkom pekné spracovanie komixovej predlohy, ale myslím si, že v dnešnej dobe to už nevydesí nikoho :D
Jízda na střele (2004)
Tak toto bolo fakt otrasné...Nemôžem uveriť, že to napísal Stephen King...
L. A. - Přísně tajné (1997)
Dosť pomotaný film, ale splnil očakávania, hoci miestami bol aj nudný, predsa si zaslúži 4 hciezdičky. Trocha viac akcie a bol by to plný počet :D
Skafandr a motýl (2007)
Film nebol zlý, ale čakal som od neho trochu viac. Je to ale iba môj subjektívny názor :D
Dokonalý trik (2006)
Dokonalý film. Nemám ďalších slov. :D
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Trápne, ale lepšie ako predchádzajúca časť. Asi tak všetko :D
Austin Powers: Špionátor (1997)
Trápna hlúposť, inak nemám čo dodať...
Obvyklí podezřelí (1995)
Trochu viac akcie a dal by som tomu plný počet, ale miestami to bolo nudné :D
Ricky (2009)
Vo filme je použitý nový fantasy prvok, ale je to aj tak nudné a celkovo o ničom...:(
CHUD II. (1989)
Totálna sprostosť...Bléééééé