Oblíbené seriály (10)
Byli jednou dva písaři (1972)
Chalupáři (1975)
Sovák = od Cyrana po Humla. Skutečně velký herec.
Jistě, pane ministře (1980)
Panoptikum Města pražského (1987)
Geniální kombinace detektivky a komediálního seriálu. Veškeré postavičky a scény mají v sobě obé a scenáristicky, herecky i režijně jde o precizní balanc mezi těmito dvěma rovinami. Mohu vypíchnout kromě hlavních Vašuta nebo Trávníčka. Místy mnohem zábavnější než původní legendární Hříšní lidé.
Byl jednou jeden dům (1974)
F. L. Věk (1970)
Jeden z nejlepších českých seriálů. Srnkova jímavá a krásná hudba plus ta úžasná hudební adaptace J.A. Komenského, dojemný buditelský příběh a skvělí herci. Co víc by si Češi po 68' mohli přát? A dnes? Pořád stejné... a navíc nostalgie na druhou. Lid žije v otupělosti a zapomnění... Whau, f*ck a LOL KSČM...ach jo, OMG...
Třicet případů majora Zemana (1974)
Kultovní klasika, která časem rozkvetla jako rudé karafiáty podél našich chodníčků panelákových sídlišť.
Taková normální rodinka (1971)
Jedinečné a úžasné televizní pokoukání! Skvěle zakomponovaní prvorepublikoví herci O.Nový a Jiřina Šejbalová a geniální Dana Medřická a Eda Cupák. Snad kromě postavy Kateřiny (D.Kolářová), která mě přišla neuvěřitelně protivná a sobecká a jejíž reputaci napravili tvůrci pak v komiksové nadstavbě z Ahoje, kde byla naopak velmi sympatická.
Ajťáci (2006)
Když porovnám skvělý IT crowd a skvělý The Big Bang theory, vychází každý o něco líp :-)
Dynastie Nováků (1982)
Rodinná dechovka, Brzobohatý jako zahrádkář, Kemr pod kolejištěm, byt Macháčkové a Hanzlíka plný nakoupené spotřební elektroniky, že tam není k hnutí a nakonec vyprsený Vízner - tohle je vlastně úžasná parodie. Copak to nevidíte?