Recenze (140)
Gladiátor (2000)
Nejlepší je na tomto filmu hudba. Pár scénám se nedá logicky věřit - např. jak může za jeden den dojet na koni do Španělska z Říma - no přece není Superman!
Happy Feet (2006)
Čekala jsem mnohem, mnohem víc. Film bez děje, i děcka v kině se u tohohle filmu nudila. Jakoby bez cíle, o co v tom filmu vlastně šlo?Konec mi přišel ubohý,to chtěli tvůrci apelovat za ochranu zvířata ekologii?to děti nemohli pochopit,oč běží!
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Na mě až moc temné, ale jsou zde dobré efekty.
Hartova válka (2002)
Povedený film, zajímavý scénář. Konec trochu předpovídatelný, ale co ...
Hořký měsíc (1992)
Nuda. Ale ten konec jsem nečekala.
Hrabě Monte Cristo (2002)
Filmová katastrofa! Konec byl totální otřes. Kde byla ta slastná pomsta? Nebyl ten film náhodou na dva díly a druhý díl zapomněl režisér natočit?
Hranice lásky (1999)
Antiromantický film, nuda.
Charlotte Gray (2001)
Jak jsem se na tenhle film těšila, tak mne dost zklamal. Docela nuda.
Chceš mě, chci tě (2009)
Co měl znamenat ten trapný konec s balony?
Chicago (2002)
Dost přeceňovaný film, kdo se na něj mohl dívat bez toho, aniž by usnul?