Recenze (182)
Je to i můj život (2009)
Typická citová vydíračka. Ale pro toho, komu se takový filmy líbí a je citový masochista, můžu vřele doporučit. I já jsem bulel jak želva...
Jezero smrti (2008)
Viděl jsem víc filmů s podobným slasher tématem, ale tohle bylo fakt hustý, nečekal jsem, že to bude takovej masakr na nervy. Scéna z boudy, jak se snaží ošetřit rány a zastavit krvácení mi trochu připadala jako z Vojína Ryana, ale ke zbytku filmu nemám co dodat. Vyjjížďka zamilované dvojice k jezeru se pro ně změnila v brutální peklo... Partička znuděných spratků, v čele s bestiálním, manipulátorským parchantem z asociální rodiny, Brettem, si z nich udělají štvanou kořist. Hodně dlouho jsem se do filmu nevžil, jako do tohohle. Měl jsem sto chutí popadnout nějakej krumpáč, a skrz monitor ho jebnout Brettovi přímo do palice !!! Tak mě ten děj vtáhnul...K závěru filmu snad není ani co dodat, dochází mi síly i nervy. A teď si jdu dát nějakou silnou kořalku, abych se uklidnil...
Jija deu suay doo (2009)
Další skvělá nakládačka od na pohled křehoučké JeeJa Yanin. Nechtěl bych bejt její starej a něčím ji naštvat, by mi ukázala co proto :-)))
Justin Timberlake: Suit & Tie (2013) (hudební videoklip)
Co má tohle pištění vykleštěnýho Timberbukvice společnýho s hudbou??? Hudba má bejt melodická, příjemná a má navodit dobrou náladu. Ale tohle je čistá hrůza. Připomíná to dávnou minulost MC pásek, když se vám v kazeťáku namotala na hlavu...Kdo zná, ví. Klip taky není ničím revoluční. Jen černobílý záběry na vlnícího se "zpěváka", kterej by se měl na uměleckou dráhu vysrat a jít dělat go-go tanečníka k Modrý ústřici. Podle toho kroucení u mikrofonu bych řekl, že by tam mohl být hvězdou pro místní homoděje.
King Kong (2005)
Pěkná pohádka pro každou generaci. Povedený efekty, krásná Naomi. Ale King Kong, dinosauři a zmutovaná havěť??? To se jich tam asi pár zaběhlo, když utekli z Jurský obory...
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Krakonoš coby psychopat, kterej si chtěl ochočit mladou kočičku a pak ji v boudě prznit? To tu ještě nebylo. Jeho zklamání z odmítnutí nabídky kvalitního sexu bylo zjevné a obrovské...
Krutá rasa (2006)
Ti hafani byli rozhodně chytřejší, než hrdinové v týhle nelogický hovadině...Jedna trapnost za druhou...
Krutost podvědomí (2000)
Kristova noho, co to bylo??? Umění??? Tak sorry, asi nemám schopnost vnímat umění, jsem jen obyčejný, asi tedy podprůměrný pozemšťan...
Labyrint vášní (1982)
Pedrovy filmy nehodnotím jen podle toho, jak se mi líbily či naopak, ale i podle stupně výstřednosti a zvrácenosti. A tenhle byl zase hodně zvrhlej. Začínám vážně pochybovat o jeho duševním zdraví. To už je skoro na Chocholouška :-)))
Laid to Rest (2009)
Gore scény super, celkem kvalitní a promyšlený, stokrát lepší než třeba v Carver, nebo Život zvířat...Jinak ale taková chujovinka, neradno u tohohle filmu přemýšlet nad logikou a IQ hrdinů...