Poslední recenze (182)
Běžná selhání (2022)
Další artovej nesmysl, kterej mě absolutně minul. Když už chce ta rumunská "umělkyně" točit filmy, tak by měla být aspoň originální. Tahle sračka byla jen plagiát von Trierovy Melancholie. Tu jsem mimochodem nezvládl dokoukat do konce.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Rozhodně nadprůměrnej seriál, ale na 5 hvězd to není. Uvítal bych pojetí příběhu z pohledu Hojera od jeho dětství a pak jeho činů tak jak šly po sobě, včetně zobrazení činů samotných. Takhle to bylo defakto šest hodin povídání, občas proložených rekonstrukcí a nakouknutím do Markovičovic rodinky. Mě osobně krajně nesympatický, protekční spratek Mišík plnil svou tradiční roli iritujícího, duchaprázdného slizouna. Nechápu, proč ho cpou do každýho seriálu a filmu, navíc do role kriminalisty, ke který má tak blízko, asi jako já k pilotovi vesmírný lodi. Uvidíme, jak se podaří pokračování se Strakou. Jen je škoda, že se premiéry pan Markovič nedožil...
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Přirozený herecký výkony, netlačení na pilu. To je základ úspěchu. Tady se povedlo na 100%. Čtvrtý a poslední díl jsem ukápl nejednu slzu. Alžbětu jsem viděl jen v seriálu Pět let a tam byla na zabití. Tady jsem názor musel změnit pochopitelně. Po všech možných sračkách co televize nabízí je tohle dar z nebes. Po X letech top seriál.