Recenze (15)
Jak vycvičit draka (2010)
Vlastně jsem to ani nevidělala od začátku, protože si to pustil můj přítel(má rád pohádky) avšak nakonec jsem skončila přibitá na pohovce a hltala jsem zvědavostí co bude dál. Výborně natočené, moc hezký příběh. Pokud někdo rád pohádky, vřele doporučuji :)
Když si Chuck bral Larryho (2007)
čekala jsem něco fakt děsně trapnýho,ale nakonec mě film mile překvapil. žádné přehnané absurdní scény a poměrně závažné téma + sympatičtí herci!!!
Dost (2002)
Poměrně vydařené drama. Jennifer svou roli zvládnla, jak jen dokázala. Ve filmu se mi ale nelíbí několik nelogičností, které vás napadnou, aniž se musíte hluboce zamýšlet, co byste dělali vy sami. Člověk ve stresu nemyslí asi na hodně věcí,ale na některé by si přeci jen dal pozor. Myslím že solidní trojka odpovídá tomu, že jsem se u fulmi nenudila a atmosféra se povedla.
Hačikó - příběh psa (2009)
Úžasný a skvěle podaný příběh. Ale upřímně, už ho nechci nikdy vidět.. Další takovou spotřebu kapesníků - to už vážně nechci.
Samec (2009)
Dost nepředstavitelný život, který vede Ashton a z toho se pak odvíjí spousta nepředstavitelných situací. Ale myslím, že film má přeci jen něco do sebe, čímž nemyslím pouze závěr.
Wanted (2008)
Velmi povedené krimi a opravdu skvělá Angelina.
Noc v muzeu 2 (2009)
Rozhodně slabší odvar 1.dílu. Ale pár vtípků tam bylo :)
Kniha přežití (2010)
Zklamání...
Je to i můj život (2009)
Na tenhle film jsem se opravdu těšila,ale bylo to jedno velké zklamání. Taková skvělá předloha a téma, ze kterého se dalo vyždímat rozhodně mnohem víc. Už dlouho se mi nestalo, že bych uronila tak málo slz u takového dojáku - jsem plačící typ,ale tady.. téměř 0 kapesníků. Nějak jsem nebyla vtažena do té smutné a dramatické reality.
Ctihodný občan (2009)
Naprosto vynikající film, který diváka nenechá odtrhnout pohled. Velmi napínavé a vynalézavé drama. Velké zklamání - samotný závěr. Nevím co,ale čekala jsem něco jiného. Bylo mi Gerarda líto.