Oblíbené filmy (10)
Přežijí jen milenci (2013)
Kmotr (1972)
Big Lebowski (1998)
Drive (2011)
Lesní jahody (1957)
Jeden z nejdojemnějších filmů, který jsem viděla, i když tak primárně asi ani není zamýšlen. Víc netřeba dodávat. (a možná mi i trochu došla slova..)
Pád (2006)
Dogville (2003)
Pravdivý, pravdivý, tak pravdivý.