Recenze (395)
Čtyři pokoje (1995)
Taký ten film, pri ktorom zažijete WTF moment. Prvé dve miestnosti ma až tak nebavili, ale potom bolo jasné čo tomu filmu dodajú Rodriguez s Tarantinom ... Film, na ktorý sa nedá len tak zabudnúť :-)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Pozeral som 114 min. verziu. Prvých 80 minút stálo fakt za ho*no (až na ten lap dance) ... jednoznačne znechutenie z toho čo Tarantino podal. No potom sa stal zázrak, jednoducho taký nárez vidieť ... ani si nič podobné nepamätám.
Vampire Hunter D (2000)
Úplná lahoda. K dokonalosti Hellsingovej bandy snáď už len chýbal niekto, kto by sa mohol rovnať s lady Integrou. Ale D a Alucard by si určite rozumeli ... Toto je jeden z filmov, ktorý by sa nedal lepšie zahrať skutočnými hercami.
Perfect Blue (1997)
Veľmi zaujímavý thriller. Prvú pol hodinku som sa priznávam dosť nudil, potom sa však začali robiť divy. Každý si záver vysvetlí po svojom, je sa nad čím zamyslieť. Jediná výrazná slabina sú tie spomínané animácie, preto hviezda dole.
Černí baroni (1992)
Som tak rád, že som sa toto nezažil, geniálne zahrané. Donutil by mal dostať medajlu :)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Úžasné. Nenudil som sa ani sekundu, takto má vyzerať hustá atmosféra.
Hrob světlušek (1988)
Dojímavé, ale príliš sentimentálne pre plné hodnotenie.
Rain Man (1988)
Veľmi presvedčivý výkon Dustina Hoffmana! K plnému hodnoteniu mi chýbal prepracovanejší dej, možno menej stereotypu. Ale taký je zrejme život autistu ...
Tenkrát na Západě (1968)
Tento film má úplne všetko čo má skvelý film mať. A vzhľadom na jeho vek ho to stavia do pozície najväčších filmových klasík všetkých čias.
Jako kníže Rohan (1983) (TV film)
Pekná klasická inscenácia. Všetko to bolo tak rozprávkovo jasné a predvídateľné, ale zároveň neskutočne pravdivé. Vladimír Menšík zahral starého Špátu na jedničku.