Recenze (293)
Cyril a Metoděj - Apoštolové Slovanů (2013) (seriál)
Bohulibé dílo, leč naprosto nevěrohodné dialogy. Jako když do přeříkávají amatéři. Líbil se mi pouze komentář.
Čaroděj ze země Oz (1939)
Dnes těžko pochopit co na tom bylo tak skvělého, ale uvážíme-li dobu ve které film vznikl a sílu sdělení, že doma je doma, tak si své postavení zaslouží.
Čas po čase (1979)
Krásná věcička z doby, kdy se ještě točily filmy s příběhem a atmosférou, bez samoúčelných efektů. Samotný film by byl tak za 4 hvězdy. Ta pátá je za ten krásný zážitek vonící nostalgií!
Černobílý svět (2011)
Ohavná americká vymejvárna mozků, nebývalých kvalit!
Čerte, drž se svého kopyta! (1998) (TV film)
Ostrava!
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Nekonečná prostitůto-sračkoidní krávovina! Výplach mozků! Takhle končí každá kultura poznamenaná Amerikou!
Čínská čtvrť (1974)
Zase tak úžasný to nebylo.
Člny proti prúdu (1981)
Za odhalenou Adamovskou.
Čtvrtý král (1997) (TV film)
Mohla to být pohádka, ale některé věci moc pohádkové tedy nebyly. Ze začátku to vypadalo slibně, ale pak už se to stalo zmatený a taky pěkně střelený. Takže dávám 3 za tu snahu.
Ďáblův dvojník (2011)
Divná věc, těžko posoudit kde končí realita a začíná fikce. Podobnejch kravin jsem v životě viděl dost a dost, než abych se tím nechával unést. Prostě někdo něco natočil a až tak zábavný to zase nebylo.