Recenze (293)
Criminal: V hlavě zločince (2016)
V poslední době, pokud film nemá visačku Ben Affleck, Mel Gibson nebo Kosťa "nesmrtelný", stojí to většinou za prd. Gal Gadot je škeble a Miss Israel jí udělili slepci.
Ben Hur (2016)
Veškerý děj, kromě závodu koňských spřežení, jen ve zkratce. Ale co? Je to jen další pokus, jak vytahat z lidí peníze a mohlo to být mnohem horší!
Inferno (2016)
Asi nejpovedenější díl, z celé, nepovedené série. Néé, že by to byl nějaký nadprůměr, ale alespoň je to, jakž takž, koukatelný. Jen se divím, že se toho herec, jako je Tom Hanks, účastní. David Koepp si s tématem nedokáže poradit a režisér Howard je také bezradný!
Jak se krotí krokodýli (2006)
To se nemělo točit!
Všechno nebo nic (2017)
Jak už tady někdo vtipně poznamenal: Klára Issová jako kráska? S Polívkovou a Holubovou by mohly dělat "tři malá kuřátka". Čeho se ještě, díky protekcím, dočkáme?!
Božská Florence (2016)
Hugh Grant je jako vždycky ubohej. Já vlastně vůbec nechápu, co tenhle člověk dělá v Hollywoodu. To, co nám dnes dávají za vzor, je společnost plná parazitů a společnost plná parazitů na těch parazitech atd. Tady je to pěkně vidět!
Baron Prášil (1961)
Jeden z naprosto výjimečných filmů, české kinematografie. Takové filmy však, Bohu žel, vznikají pouze zřídka a v dnešní době nelze nic podobného očekávat.
Silvestr hravý a dravý (1978) (pořad)
Nejsem zrovna fanda těchto pořadů, ale proti tomu dnešnímu úpadku je to prostě paráda!
Hvězdný prach (2007)
Fantasy a pohádky nejsou můj šálek čaje, ale tenhle film si vysoké hodnocení rozhodně zaslouží.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Velice přeceňovaná nuda. Jsou mnohem lepší filmy s Audrey Hepburnovou.