Recenze (293)
Snít můžeme vždycky (1991)
Humor, který mi legrační nikdy nepřipadal.
Sokolovo (1974)
Slušně odvedená práce, ale k dokonalosti tomuhle filmu přece jen něco chybí.
Souboj Titánů (2010)
Postaveno víceméně na technických efektech. Filmu z roku 1981 se nemůže rovnat.
Stalingrad (1990)
Hitler jako "myšoň". Jinak válečná klasika.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Když jsem poprvé viděl hvězdné války, nebavilo mně to tak moc, že jsem si myslel, že koukám na jiný film. Teď už je jisté, že jsem se na jiný film nekoukal.
Staří a neklidní (2009)
Polodebilní film, pro zvláštní nátury.
Stejná srdce (2014) (TV film)
Dost bylo homo, teď zas chvíli hetero!
Strach nad městem (1975)
Klasika, která nepotřebuje komentáře. Ovšem Mínosovy boty, to je frajeřinka!
Sugarlandský expres (1974)
FIlm příjemně vtáhne do děje, ale od začátku do konce je plný bezútěšnosti.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
Pohlreicha mám rád, "Ano, šéfe!" jsem viděl všechny díly několikrát, ale tohle i když jsem zatím viděl jen první díl, je vážně o ničem. A nic nenaznačuje, že další díly, pokud budou v tomhle formátu, budou lepší. Za mně, velké zklamaní!