Recenze (3 197)
Velitel - První kroky (1981) (epizoda)
Oproti první části to mělo aspoň trochu zajímavý děj. Jen kdyby si socialističtí umělci tak nelebedili v lyrických záběrech žní.
Industrie - Výroba války (2021) (epizoda)
Opět výborný díl, ale už to nemělo takový spád a úroveň jako minulá část. Ale stejně vysoká úroveň zpracování.
Industrie - Průmyslová revoluce (2021) (epizoda)
Průmyslová revoluce měla hodně dobrý spád. Je toho tady dost koncentrovaného na malém prostoru, ale současně se necítím přehlcen.
Industrie - Před zrodem továrny (2021) (epizoda)
Manufaktura dobře zvládnutá. Sklo jako příklad je určitě dobré.
K poctě zbraň! - Jankov 1645 (2024) (epizoda)
Asi zatím nejlepší díl. Což mě potěšilo, protože Jankov.
Životní styl první republiky - Móda (2022) (epizoda)
Formát dílů je už asi zjevný, nicméně tento měl lepší spád, jak ten minulý. Ten opravdu připomínal spíše seznam.
Životní styl první republiky - Bydlení a architektura (2022) (epizoda)
Po obsahové stránce dobré, ba daleko víc. Jen se to celé proměnilo v seznam toho, co se v době první republiky. Být to ještě o kousek delší, tak to asi nedokončím...
K poctě zbraň! - Lipjagy 1918 (2024) (epizoda)
Stále stejná formát. Ale přidám * za účast známého.
K poctě zbraň! - 1866 (2024) (epizoda)
Zase se to drží toho za mě zvláštního zpracování, které bylo v předchozích dílech. Nemůžu se s tím nějak srovnat...
Přetržená pouta (2022) (TV film)
Řekl bych, že tento dokument je v podstatě nutné vidět. Představují se nám tu v podstatě dvě odlišně světy z jednoho státu. Chce to trochu nervy to sledovat, ale výsledek podle mě stojí za to. Navíc bych řekl, že jde o docela unikátní materiál ze současné doby. Určitě se jednou bude hodit i později, byť toto zpracování je za mě skvělé.