Recenze (3 180)
Gentleman v Moskvě - The Last Rostov (2024) (epizoda)
Přiznám se, že mi stále není moc jasné, odkud kam jdeme. Navíc je to celé nějaké zvláštní...
K poctě zbraň! - Chlumec 1813 (2024) (epizoda)
Zase trochu jiný, za což jsem rád, je tam aspoň trochu invence. Ale pořád je stejné...
K poctě zbraň! - Piava 1918 (2024) (epizoda)
V pohodě zpracovaný díl. Nijak zvlášť nevybočuje, není tam ani větší faul, což bylo fajn.
Industrie (2021) (seriál)
Za mě zajímavý a svěží dokumentární cyklus. Místy jsou tam slabší místa, ale celkově se to myslím povedla. Musím obzvlášť vypíchnout průmyslovou revoluci a privatizaci, ty se mi hodně líbily.
Industrie - Roboti nastupují (2021) (epizoda)
Výhled do budoucna zajímavý, ale mohl tam být větší průřez uplynulými epizodami.
Industrie - Továrna na kapitalismus (2021) (epizoda)
Tenhle díl skvěle oživli doboví aktéři. To tady pomohlo a vůbec tenhle díl byl dobře zpracovaný.
Industrie - Soukolí normalizace (2021) (epizoda)
Takové pomalé a táhlé. Asi jako normalizace sama.
Gentleman v Moskvě - An Invitation (2024) (epizoda)
Upřímně, pořád nevím, co s tímto seriálem. Děj nijak zvláštní. Závěry odkazující na vzpomínky se mi líbí. Ale pořád se nějak nemůžu srovnat s herci černé pleti jako Rusy, to je prostě zvláštní...
Gentleman v Moskvě - A Master of Circumstance (2024) (epizoda)
Úvod, který se rozjížděl do chladně a dost pomalu. Zatím si seriál nedovedu moc zařadit, takže další díl nejspíš zkusím.
Industrie - Reformy na běžícím pásu (2021) (epizoda)
Celá část byla poněkud roztažená. A to navzdory mým oblíbeným tvarůžkům a Martinu Francovi.