Recenze (3 184)
For All Mankind - Brazílie (2024) (epizoda)
Díl by spíš taková rutina, navíc ten závěr byl těžce překvapivý...
For All Mankind - Perestrojka (2024) (epizoda)
Závěr nebyl zlý, jeden z těch lepší dílů série. Akorát tu bylo dost logických nesmyslů. O tom žádná.
Gentleman v Moskvě - Mistr okolností (2024) (epizoda)
Úvod, který se rozjížděl do chladně a dost pomalu. Zatím si seriál nedovedu moc zařadit, takže další díl nejspíš zkusím.
Gentleman v Moskvě - Poslední Rostov (2024) (epizoda)
Přiznám se, že mi stále není moc jasné, odkud kam jdeme. Navíc je to celé nějaké zvláštní...
Gentleman v Moskvě - Pozvání (2024) (epizoda)
Upřímně, pořád nevím, co s tímto seriálem. Děj nijak zvláštní. Závěry odkazující na vzpomínky se mi líbí. Ale pořád se nějak nemůžu srovnat s herci černé pleti jako Rusy, to je prostě zvláštní...
K poctě zbraň! (2024) (seriál)
Neřekl bych, že tato dokumentární série byla o historii vojenské každodennosti spíš jako o vojenských spolcích. Byť se tak na první pohled může vypadat. Za mě dost zvláštní formát moderátorky, měl jsem z ní několikrát dojem, že tomu moc nerozumí. Ale to může být jen můj pocit.
K poctě zbraň! - Chlumec 1813 (2024) (epizoda)
Zase trochu jiný, za což jsem rád, je tam aspoň trochu invence. Ale pořád je stejné...
K poctě zbraň! - Jankov 1645 (2024) (epizoda)
Asi zatím nejlepší díl. Což mě potěšilo, protože Jankov.
K poctě zbraň! - Kolín 1757 (2024) (epizoda)
Podobná úroveň jako u prvního dílu. Prostě nic moc, tenhle cyklus se úplně nedaří.
K poctě zbraň! - Lipjagy 1918 (2024) (epizoda)
Stále stejná formát. Ale přidám * za účast známého.