Recenze (1 021)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Trochu mě od filmu nejprve odrazovalo místní malé ohodnocení filmu, ale stejně jsem "EJBA" shlédnul a bavil jsem se náramně. Dávám 75%
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Jedna z nejlepších komedií. Sakra práce, nemá cenu psát dva odstavce jako někdo:). Dávám 100%
Admirál (2015)
S klidem dám 5 hvězdiček. Tenhle snímek si to zaslouží. Všem doporučuji.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Spolu s Penny Dreadful asi nejlepší hororový seriál. Doporučuji.
...a jitra jsou zde tichá (2015)
Doporučuji.
Ajťáci (2006) (seriál)
Prostě bomba. Zatím od první do čtvrté série naprostá paráda. Všechny si drží laťku hodně nahoře. Dávám 100%.
Alcatraz (2012) (seriál)
Hodnoceno zatím jen po prvních třech dílech. Uvidím jak se bude seriál vyvíjet dál. Zatím to vypadá velice slibně. Možná mám trochu obavy, že s narůstajícím počtem dílů to upadne do stereotypu. No uvidíme. Jinak se mi moc líbí herecké obsazení.
All Girls Weekend (2016)
Uff, no nakonec jsem to dokoukal do konce, ale byl to boj. Nápad sice nebyl špatný, ovšem to ostatní na filmu už jo.
Altar (2014)
Některý duchařský snímky mi připadají skoro stejný, jako bych zažíval dejaVu. The Haunting of Radcliffe House je bohužel ten případ. No, ale jistou atmosféru tenhle horor má, proto dávám 40% .
Amazing Spider-Man (2012)
Vážně mělo smysl znova točit pavoučáka? Jo tenhle je možná o něco jiný než první od Raimiho, ale rozhodně ne lepší. Tak nevím