Recenze (1 021)
Bleed (2016)
No tohle byl zas jednou hororovej zážitek. 30% je tak akorát.
The Horde (2016)
Tak tohle je prvotřídní trash :). Ale někdy to i stačí na zabití nudného večera. Po druhé bych na to, ale už odvahu nenašel.
Road Games (2015)
Celkem zbytečný film a ztráta času.
Správní chlapi (2016)
Shane Black umí. Už se nemůžu dočkat nového Predátora. Jo a The Nice Guys můžu jen doporučit
Léčka (1998) (TV film)
Já se bavil přímo královsky. Podobný akčňáky miluji. White power dostali pěkně na prdel. Takže plných 5 hvězdiček.
Centrální inteligence (2016)
No docela jsem se bavil a několikrát zasmál, ale nemůžu si prostě pomoct, celé mi to připadá jako velká reklama na Dwayna a jeho svalovinu.
Příliš pozdní hrdina (1970)
Parádní akční film s výborným obsazením, akcí a prostředím džungle. Co víc si přát. 80%
All Girls Weekend (2016)
Uff, no nakonec jsem to dokoukal do konce, ale byl to boj. Nápad sice nebyl špatný, ovšem to ostatní na filmu už jo.
Vřískot 4 (2011)
Spíš jsem měl pocit, že místy sleduji Scary Movie. Hodně slabé
Voják 4: Pohyblivý terč (2015)
Béčko, ale po celou dobu celkem slušné baví. Za mě jo. 60%