Recenze (1 021)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ne nechápu tak vysoké hodnocení. Na starou klasiku s Melem to nemá ani náhodou. Zklamání na plné čáře. Dávám 60%
Plačící muž (2014)
Doopravdy jeden z nejlepších akčních filmů z produkce Jižní Koree. Dávám 80%
Gunman: Muž na odstřel (2015)
Jen nechápu jak někdo svéprávný může dát tomuhle snímku jen jednu hvězdu. BLBEC
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
tenhle typ filmu miluji, jen houšť
Grázlové z vidlákova (2012)
tohle je moje krevní skupina. Víc podobných filmů
Muck (2015)
Tohle je doopravdy ODPAD. Jediný kdo se při tomhle filmu musel bavit bylo mužské osazenstvo filmového štábu.
Parlor (2015)
Ne tohle mě nějak moc nenadchlo. Parlor je jen další klon Hostelu, bohužel. Je to předvídatelný, postavy se chovají jako banda pitomců jdoucí rovnou na porážku. Dvě hvězdy za oba hlavní záporáky. Takže jestli máte rádi tupou gore akci Parlor se Vám bude možná líbit. Já dávám 30%.
We Are Still Here (2015)
Moc dobrý horor. We Are Still Here má tu správnou mrazivou atmosféru, která hezky graduje. 80 minut jsem se ani chvilku nenudil. Režijní debut se moc povedl a já tohohle tvůrce budu sledovat, snad v nejbližší době zas s něčím přijde.
Bílé maso (2008)
Plný počet, víc nemá cenu psát.
Komando (1985)
S Predátorem film dětství :)