Recenze (1 021)
Žluté moře (2010)
Tak tohle byla dobře naklepaná krvavá flákota. Sice trochu delší stopáž, ale kupodivu mě to ani nevadilo. Musím doporučit. Mistrovsky odvedená práce.
Duel v Mount Hermonu (2016)
Velmi velmi dobrý western s vynikajícími herci. Liam a Woody paráda. A zápletka taky na výbornou. No lze jen doporučit, takhle kvalitních westernů totiž opravdu moc nevzniká.
Hra peněz (2016)
Průměrný ne moc originální thriller. Prostě to u mě nefungovalo a ani hlavní postavy mě nepřesvědčily. 60 %
Ostrov (1980)
Tak trochu jiný Piráti z Karibiku. Začátek dobrý a konec velmi povedený, to mezitím už tolik ne. I tak dávám pěkných 60% . Plusem je krásná příroda
Purgatorio (2014)
Naprosto zbytečný film. 80 minut nudy. Radši se tomuhle vyhněte.
Summer Camp (2015)
No tak nic. Summer Camp u mě vůbec nezafungoval. Několikrát jsem očima tlačil ukazatel času ke konci filmu.
Swiri (1999)
Tak tohle byla akční bomba. Skvělá práce od Jižní Koree. Lze jen doporučit.
Benga v záloze (2010)
Parádní komedie. Víc nemá cenu psát, lze jen doporučit !
Daylight's End (2016)
Celkem dobrý akční horor. Rozhodně jsem se nenudil, tudíž můžu Daylight's End i doporučit.
Poslední západ slunce (1961)
Ne tak tohle u mě nezafungovalo. Rock Hudson jako největší hrdina mě vážně štval. Kirk perfektní, ale to bohužel film nezachrání.