Recenze (1 021)
Mrazivá pomsta (2019)
průměr
My (2019)
dobrá práce od dobrého rejži
Piková dáma (2019)
Na zabiti nudy dobrý
Plán útěku 3 (2019)
hrůza
Polaroid (2019)
průměr
Potichu (2019)
trošku nadhodnotím, ale mě se The Silence prostě líbilo. Tak nakonec 4 hvězdy
Potomek (2019)
Průměr ve všech směrech
Syn temnoty (2019)
Byl jsem velmi spokojen.Doporučuji, jen více takhle kvalitních hororů. Dávám 75 %
The Russian Bride (2019)
Já doporučuji.
Togo (2019)
Moc pěkný film. Doporučuji