Recenze (150)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Je to totální kravina, ale akce je vynikající!!!
Válečníci (1999) (TV film)
Tady je zbytečné něco psát. Kdo neviděl, jako že není....
30 minut po půlnoci (2012)
Film je celkově nudný. Víckrát bych se na něj nepodíval, ale to jedno zhlédnutí za to stojí. Výborně zpracované a poslední 30-ti minutovka parádní.
Železný obr (1999)
Vynikající film, škoda že tak málo znám. Pro milovníky Pixarovek povinost.
Nespoutaný Django (2012)
Jednoduše, Tarantino jak ho všichni dobře známe. Opět nezklamal a moc pobavil...
Hotel Transylvánie (2012)
Jeden z nejlepších animáčů co jsem měl tu čest vidět. Pár záchvatů i nějaká ta slza ukápla. Doufám v pokračování...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Středozem je zpět v plné parádě. To jako vyjádření pocitu ze zhlédnutí úplně stačí. Těším se na pokračování.
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Velmi milé překvapení. Akční převážně bojové scény muž proti muži (na férovku) zvládnuty přímo bravůrně. Na to se opravdu dalo dívat.
Dredd (2012)
Pecka, paráda, nádhera. Myslím, že tyto 3 slovíčka stačí k vyjádření spokojenosti . Akční podívaná poháněná agresivní temnou hudbou. Bez milosti a servítek od začátku do konce. Pořádný krvavý akčnák jak se patří. Jednoduchý příbeh, ale zvládnutý na 100%.
Alois Nebel (2011)
Animace je parádní. To byl také důvod proč jsem chtěl film vidět. Ale zbytek je o ničem. Prázdný příběh plný prázdných a hluchých míst. Na naše poměry povedený snímek.