Recenze (28)
Očista: Volební rok (2016)
No to mi posol sýr! Nejlepší z trojice, lehký patos se dá překousnout. :) Navíc má oblíbená senátorka...
Ďábelský dům (2015)
Dobrý nápad, který mohl být možná lépe dotažený, ale hlavně skvělá Ali Larter... ****
Živí mrtví: Počátek konce - Krev v ulicích (2016) (epizoda)
Konečně se to začalo rozjíždět. :)
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Je to šíleně suché... Slováci jsou celkem fajn, ale zde bych minimálně vyměnil moderátora. Sokol to bohužel nedává. Slováci mají tyhle show zmáknuté o 100% lépe.
Nejlíp vaří moje máma! (2015) (pořad)
No ty blonďatý kravičky z prvního dílu jsou příšerný...
Intermezzo (2003)
Upoutalo to mou pozornost a udrželo si ji až do konce. :) Dobrý...
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
Z celého filmu na mě asi nejvíc zapůsobilo "máslo" & "rama". :D A jahůdka s rybařícími okurkami.
Bydlení v balíku (2010) (pořad)
Co nikdy člověk nemůže mít. ;o)
Souboj Titánů (2010)
Akce, akce, akce... Gemma Arterton... a zase akce... :o)) Nesrovnávatelné s původním. Mně se ale líbilo... ****
Parachute - The Mess I Made (2009) (hudební videoklip)
Také pouze kvůli Jennifer Lawrence... :o)